Godmorr@!

Tjena, sitter i min nya lya och har ätit frukost och så. Första natten var bra, men det kändes lite konstigt. Vi ställde även in sängen i vardagsrummet igår eftersom vi ville se på tv. Haha. Rasse gick upp halv 8 men jag orkade inte och låg kvar. Nu när alla våra saker är på plats så tänkte jag att jag kan börja skriva lite igen och även visa upp lite bilder. Hämtade  mitt pass och leg igår, hah, ingen rolig bild där inte. Idag kommer nog Stina och Emme och fikar. Det är det vi gör nu för tiden fikar och dricker mängder av kaffe. Så därför ska jag snart baka en kaka, sen ska jag diska också. Idag ska jag även laga middag för första gången här! Kommer bli riiiiiooooligt!

Nehe dags att klä på sig kanske! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0