God morgon

Tja, tja Uppe med tuppen är man idag. Varför då kan man uundra jag som alltid är jättetrött. Men det var bara så att jag var inte trött när jag vaknade. Så jag satte mig här. Jenny kommer hit idag och vi ska käka lite frukost tillsammans och sen var min plan att vi skulle gå till stan och tillbaka. Får se om jag köper något inför resan. Behöver lite tidningar och så. Sen tänkte jag att vi även skulle laga lite mat efter fikat ofc. Så jag behöver lite lök och potatis. Var och tog uut pengar igår. tjena vad rik jag är. Vilken hög, men behöver mycket pengar inför resan. Plus att euron håller bra kurrs just nu!

Märker ni att jag börjar bli lite smånervös när jag skriver :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0