Debatt

under matlagningen håller jag på och försöker lyssna på debatten som var förra veckan. Blir lite förbannad över att folk tycker att "kungarna av Tylösand" är fel, de har väl för sjutton själva valt att vara med. De är ju knappast någon som har tvingat in dem dit. Och om nu föräldrarna inte vill att deras barn ska se detta så får de väl slänga ut tvn. Jag menar de är ju nästan fult vuxna människor som har en egen vilja. Ne, jag pallar inte lyssna på det tjabbet mer!

Fast jag gillar ju Jackie ferm som håller med, men ändå inte ;) Hon är så sjukt rolig.
http://svtplay.se/v/2161233/debatt/del_4_av_17__torsdag?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,2161233/sb,p104688,1,f,-1 - länken leder till programmet.

Jag som tycker kungarna av tylösand är skitkul! Haha, skrattar vaje gång de gör bort sig ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0