Pust

Råpluggat nu i i alla fall 2 timmar. Klar med samhällen och svenskan. Så började ja på makten. Ska skriva om Kuba igen, men denna gången ska jag göra det lite roligare och mer intressant. Tänkte skriva om Paris men där har jag ju redan varit och därför är det ju inget drömresmål. För er som inte har varit där så åk dit! Världens finaste stad. Däremot klarar jag inte av alla fransmän som blir alldeles till sig när de ser en svensk tjej men vanligt linne och kjol. Skärpning!

Nu ska jag kila ut en stund och få lite luft för att kunna köra ett pluggraice sen igen. Tänkte gå förbi Jenny sen med som sagt. Läsa novellen för henne och se vad hon tycker. Själv tycker jag den är skit bra inte slutet kanske men vad ska man göra liksom.

Som avslutning på inlägget bjuder jag på en Parisbild!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0