Hejsan hejsan

Jahopp då var man färdig städad på rummet! Skönt!
Tog bara en halvtimme, lite drygt för jag har haft lite brottom. Ska nu hem till mormor och hämta min väska.
Var där hemma innan och käkade frulle och duschade.
Hoppas Rasse blir glad nu när han kommer hem. Satte även på en maskin tvätt och tog upp den andra.
Imorgon har jag sovmorgon, undra vad jag ska göra av den på :) Plugga kanske.
Sen ska jag åka till mamma och pappa i morgon, sen stannar jag nog där till onsdag.
Ska åka med pappa till skolan då tror jag eller vad han nu sa.
Nehe nu blir det ner och jobba ett par timmar.

Fast först hem till mormor.

Ny städat, fast gammal bild! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0