God kväll

Hejsan hejsan
Efter en halv dag i Kalmar så hittade jag äntligen en student klänning. Var där inne med mamma idag och fick med mig en hem, tillsammans med lite saker till balfrisyren. Det var alldeles för skönt ute idag och på morgon var det till och med sol. Stina och jag gick till skolan idag för vi tyckte det var så skönt. Slutade vid 13.00 idag men var kvar en stund. Sen gick jag hem till mormor för att invänta mamma.

Imorgon blir det träning med Jenny vid 10.00 sen är jag ledig så då ska jag plugga, svenska och EU och makt ska bli klart. vid 16.00 kommer Rasse hem, då ska vi se vad det blir att hitta på.

Som avslutning på detta inlägget ska jag berätta vad som hände på jobbet förra veckan.
Det kom en dam så jag öppnade luckan sen frågade hon efter en Jessica som jobbade där och jag sa att det var jag. Då berättade hon att hon hade ett blommster  bud till mig. Jag blev jättepaff för vem ville ge mig blommer en helt vanlig onsdag. En jättestor och fin buket med rosor, nejlikor och brudslöja. Jag blev super glad! Ringde Rasse och frågade om det var han, men han visste ingenting om det. Det visade sig senare på dagen att det var 2 st och våra gäster. Jag tackade så hjärtligt! Vilket underbart jobb man måste göra eftersom man förtjänar sådan uppvacktning!



Nu ska jag läsa min nya bok,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0