Äntligen Fredag,

Vaknade ganska sent idag och märkte att jag inte mådde så bra. Ont i ryggen bland annat! Och det är inte så skönt, så jag ringde Irene som jobbade idag och sa att jag inte kommer.
Sen satte jag mig och skrev ner att ja ska ha med i min Kuba-läsning. Skriver på ett lite roligare sätt än bara fakta för det är så tråkigt, sen ska man ha med så väldigt mycket. Hoppas det inte finns så mycket att skriva om.
Nu ska jag kila bort till mormor, och duscha och så. Byta lite kläder.
Rasse ska vara hemma hela helgen också så han åker inte tillbaka till Öland idag.
Han jobbar hos Ola nu, men vet inte vad han ska göra i helgen.
Ihelgen jobbar i alla fall jag. Jag hoppade in igår och jobbade, det var inte kul.

Men vad gör man.

Vaknade inatt av att det small till som bara den! Fattade inte vad det var först utan jag bara hoppade till.
Sen kom det en smäll igen och då fattade jag att det åskade.
Jag sa till Rasse och kröp lite närmare för det var läskigt. Vi hade fönster öppet och det blixtade hela tiden, sen skulle jag stänga fönstret men då sa Rasse ackta dig! haha :) vilken gullig han trodde jag skulle få en blixt i huvudet typ:) Kan man det om man står i fönstert? :/ Hum, han kanske hade rätt.

Jaja, det var det
Idag ska jag göra klart min Kuba-läsning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0