Torsdagen var ..

Okej, började med att kila hem till mormor, bytte kläder. Så idag har jag bytt kläder 4 gånger. Men det var det värt. Sen drog jag till praktiken och det var ganska gutt idag, men varmt och jag ville bara vara ute. Käkade lunch med Stina sen tillbaka. Mormor kom förbi praktiken idag med och ville ha hjälp med att hitta kläder till imorgon. Hon köpte mycket som jag lyckades skicka med henne.
3 par byxor och en tunika som hon var jättefin i.
Sen blev det hem till D. arling och där ville han spela kubb, givetvis utan tröja. Då sa jag till honom att tänk vilka kroppar vi skulle haft om var tränat lika mycket som i början ända tills nu! Men då svarade han att du är sjukt snygg nu med! haha, vilken karl man äger! Så snäll, men visst är man snygg s är man.
Sen skulle han ner och spela volleyboll och då träffade jag Madde istället. Så åt vi pizza, ;) sen satt vi i solen och pratade och myset! Gillar alla som skriver sms till Madde, så sjukt rolig humor!

Sen träffade jag Stina och Emme för en sista promenad. Sen blev det till att gå hem. Är så trött idag men imorgon får jag världens finaste pressent från praktiken! Kul att jag vet vad det är ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0