Tisdag.. det närmar sig

Vad är det då som närmar sig, jo både det efterlängtade sexpartyt och studenten!
Igår var jag lost, nästan lika lost som idag. Jag gjorde allt på listan utom en grej jobbade.
Jag gick ner till jobbet men där sa de att det minnsan inte var jag som jobbade utan Erika. Så jag cyklade hem till Jenny och lagade fisk. Sen åkte Rasse och jag en runda till Kalmar, skulle lämna tillbaka hans kostym. Sen handlade han även en student pressent till mig. Passade som uret på armen! haha, det var alltså en klocka han köpte.
Får den inte än dock, och det är synd för den är super fin!

Idag var det bara att pallra sig upp för till skolan skulle man ju.
Jag skulle cykla och det är så trkigt att cykla själv och Stina och jag har ju samma lektion nu på morgonen, så ja skickade sms. Men nehe vi skulle inte ha den lektionen idag så det var bara att krypa tillbaka.
Nu ska jag snart ner till skolan för vi ska ha MAKT i typ 10 min. Börjar vid 14.00 så jag hinner ladda maskinen med en tvätt, samt sminka mig, och äta en macka.

Efter skolan ska jag hem och vänta på att Rasse slutar jobba. Vi får se vad vi hittar på.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0