Tennis

Har redan invigt plånkan. Det passar min perfekt det är en vacker liten detalj och det är tusan jag också. Nu mina damer blir det tennis. Men först OMG! Vad ska ja ha på mig? kan ju inte ha mina leggings eller? år fundera på det. Sedan blir det stek i solen, så skönt med sol. Sen kanske det blir en träff med Jenny om hon inte är allt för dålig, men det tror jag inte. Är så uppe i varv vad ska jag göra med mitt pressentkort.

Stekte hamburgare nyss. Nyttiga som vi är var det hemmagjorda. Ola gjorde det igår men då var jag inte här och inte Rasse heller så vi åt det nu. Vad som händer annars. Jo jag ska dra på mina klackar och vandra ner mot stadens torg innan det blir tennis med grabbarna! Tar nog en tur med cykeln!

Ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0