Praktik

Förstår inte det här man sista veckorna. Man gör ingenting i skolan, och praktiken jo ja.. jag är SUGEN på det idag!
Och jag ska vara bäst idag! Ja ska städa hela butiken och fråga allt jag ska göra sen ska jag vika hela butiken kanske till och med stanna kvar längre idag! haha! Jag är bara för bra, visst jag har redan fått mitt betyg, MVG men änd kan vara kul att visa sig vara duktig.

Idag vill man bara ligga i solen igentligen. Men ska ja upp så ska man, jag har i alla fall shorts på mig idag.
Hade det igår med och inga kläder här hemma hos mannen. I helgen när det ska vara fint väder ska man jobba givetvis. Jobbar både lördag och söndag! Men det ska nog gå det tror jag.

Nehe nu blir det Frulle men D. Arling!

Guh, vad snygga ben jag har! :=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0