Natti natti


Jahopp det var den dagen det. Träffade Jenny tunt 21.00 gick till Coop och handlade eftersom mormor ska baka bullar i morgon. Sen satt vi och snackad en stund sen vid 22.00 gick jag för att hjälpa Stina med det sista och sedan ta mig en pratstund med henne. Sen skulle jag hem sätta på datorn och säga god natt till Rassemannen, men då var inte den apan online! Åååh. Han är så grymt rolig på msn. Nästan så att vi skulle kunna ha ett msnförhållande! haha, ne jag saknar honom så mycket och ännu mer när han skriver till mig.

Klockan är ställd på 06.30 då ska det duschas och ätas och fixas. För att sedan ta bilen mot kursen i mönsterås. Alla i bilen (Stina, Erika) litar på att jag hittar dit, men va fan det är väl skyltat.

Sedan när jag kommer hem ska jag "chatta" med Rasse <3 hihi lover..

Ne nu sover jag.


Så ser man ut när man ska sova, då är man osminkad och fräääsch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0