Kärlek

Det är så mycket prat om kärlek nu i min vardag, både bra och dåligt. Men för er som undrar så tänkte jag att jag skulle skriva om min egen Lover. Vi träffades genom gemensamma vänner. Ingen av oss gillade varandra när vi träffades och från första början tyckte jag han var ganska cool. Och lite intressant måste han ju varit eftersom jag så gärna ville träffa honom en eftermiddag. Ah sen var det typ kört sen höll vi ihop.

Rasse förvånar mig varje dag och jag måste säga att vi är extremt olika. Vi gillar inte samma saker och har alltid olika åsikter och värderingar när vi diskuterar. Kanske är det därför som vi gillar varandra. Ibland hatar vi varandra jättemycket och när vi bråkar bryter helvetet lös. Men han älskar mig väldigt mycket och det gör jag med. Jag har aldrig varit så här kär i någon.

Det roliga är att vi tröttnar liksom inte, han vet att jag hatar när han ber mig hämta något när jag är på mitt tröttaste humör. Han vet att jag hatar att jag inte får ha högt ljud på tv:n, han vet hur viktigt det är för mig att få sova. Han älskar att reta mig när jag har som kortast stubin. Han älskar att hålla på med mig på morgonen, inte jag!

Jag vet att han hatar när jag kommer hem och är sur, jag vet att han hatar när jag inte hör av mig på kvällen. Han vet att jag är kittligast på fötterna och då utan strumpor. Han älskar att utnyttja alla situationer som bara går till att få mig att göra saker för honom. Han älskar när jag masserar honom utan att han ber mig, eller när han kommer hem till ett nystädat rum. Han tycker jag är den sexigaste människa han sett och jag vet att vi kommer funka ihop hela livet, fast jag vet också att det är jag som bestämer på den punkten för han klarar sig inte utan mig!

Som en sista hälsning till min D.arling Rasmus Danielsson

I Love you





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0