Hemma igen

Hejsan igen snyggingar! Läget nu?

Själv gick jag på praktiken köpte en blomma för att vara lite snäll sedan var det fika och allt som vanligt. På eftermiddagen skulle vi äta tårta för att jag skulle sluta sen fick jag pressenter! Min efterlängtade pryl samt pressentkort på 500:- och parfymtester. Ikväll är första studentfesten. Imorgon jobbar jag lunch. Och nu ska jag spela tennis!

Ska ner och kolla vart de är sen sticker jag. Funderar på att kila förbi jobbet först bara så man ser hur det går för Stina och visa henne min skönhet om den nu ska med. Annars inget :)

Ja älskar min gamla praktik! Vad ska jag göra nu torsdag fredag. Fast det är klart jag har ju jobb och så, så ja hinner ju inte med det. Jobba grattis är aldrig kul heller. Men nu kan jag i alla fall köpa nya parymen. Måste ju ha escada, och nu har det kommit en ny. Och jessi är en escadanörd så jag måste ha den! Det blir den fjärde :) Luktar man gott så gör man ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0