Hej igen

Då var det dags att uppdatera bloggen om vad som hände i helgen. Lördagen började med jobb från klockan 11.30 till 15.00 sen var det bara att kila hem till mormor. Skulle duscha och byta kläder. Sen blev det sminkning sedan hem till Rasse för att hämta sitt där. Sedan bar det av mot Stina i väntan på att hon skulle bli färdig hon med. Sedan kom Emme, och det var dags för volleybollfest. Dog var det ganska tråkigt. Det var inget folk och alla började dra sig när vi kom, antagligen hade det hållt på ett tag. Vi satt där en stund och drog sedan vidare mot stan. Där träffade vi ett par känningar från paradiset! Så vi pratade med dem, sen gick jag hem med Rasse.

Söndagen var inte lika rolig. Började jobbet vid 16.00 och från det till kvällen var det olk hela tiden, och jag var så stressad och irriterad så usch.. tur hade jag att Stina kom och hjälpte mig! Hon är en ängel hon. Väl hemma var det dags för en kvällspromenad med Rasse. Till Hanemåla gick vi, där var bilen sen körde vi hem och kollade film och somnade.

Parken i lördags Stina och Emme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0