Härligt med SOOOL!

Vilken härlig dag!
Jag ska alldeles snart öra mig i ordning för skolan. Fan har inga kläder att ha här hemma, det får lösa sig.
Sen ska jag till skolan med Emme och prata betyg. Sen är det dags för Kalmar, åker tåget med Jenny sedan ska hon shoppa loss. Hon fick ju fet lön haha! Sen åker vi nog och spelar bilbingo! Det är alltid roligt och jag vann ju sist så.
Funderade på att stryka förut men det hinner jag inte. Skönare att sova i nystrykna lakan en rynkiga. Får se, imorgon kanske.

Mejlade på lägenheten idag. Om det är så att vi tycker om den så tar vi den nog, trots priset. Det känns som att det är värt det ändå. Jag vill bara starta mitt eget med min man nu. Orkar inte hålla på så här.
Förhoppningsvis blir den jättebra och absolut ingen annan är intresserad, det skulle vara det bästa!

Nehe. Nu ska jag klä på mig fast det får nog bli naket idag! Har ju inga kläder! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0