God morron!

Vaknade när Rasse gick upp och hade serious talk.

Nu vet jag inte riktigt vad som hände men alla bokstäver blir feta. Men skit samma, vi pratade sen åkte han till jobbet och allt var bra! Vi kommer inte ses förens sent ikväll men det var okej. Sitter nu med en kopp te, som vanligt på morgonen. Idag är det mango persika världens godaste te.
Väntar på att klockan ska gå lite fortare så Jenny kan sluta och vi kan sätta igång. Idag innan kvällen är det lite städning som står på schemat. Men för er ska jag nu berätta mitt schema...

♫ Plocka i ordning rummet

♫ Fixa tvätten

♫ Packa kvällens

♫ Kila ner och köpa strumpbyxor

♫ Måla tårna där i mellan

♫ Kila hem till mormor, fixa Stinas klänning

♫ Jordisar

♫ Hem till Jenny fixa i ordning allt

♫ 18.00 kvällen kan börja!

 

Detta lär bli min dag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0