Film .

Oj, det blev ett långt inlägg det förra.
Nu har jag plockat i ordning efter att ha varit nere på jobbet hela dagen.
Det var sjukt mycket folk så jag hjälpte Stina. Sen när det var dags att gå hem var Rasse inte hemma.
När jag kom in såg det ut som fan och duschat hade han gjort utan att hänga upp handduken och det får bara JAG göra!! Men ja gjorde åt honom och kunde inte låta bli att le. Nu är det snart dags för film för jag är väldigt trött. Imorgon blir det jobb troligen 12.00 - 16.00 sedan blir det fix och volleybollfest. Sen blir det slagg innan man ska jobba ingen. Men nu blir det i alla fall Luftslottet. Mormor lånade ut till mig.

See you later alligator



Kommentarer
Postat av: lucke

Var med och tävla om en klocka på min blogg om du vill :D

2010-06-04 @ 23:09:34
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0