Oj, oj

Nej men gud vad det var länge sen man skrev lite här. Nu ska ni få en uppdaterinf av mitt liv. Jobb! Ja det har varit jobb hela veckan från tisdag till idag. Men nu är jag ledig fram till fredag! Så jag åker till Rasse idag. Var tvungen att kila hem till Mattias och Jenny och skicka ett returmejl till himmelriket eftersom jag beställde lite mer saker än vad jag hade råd med. Tåget går från Nybro 18.41 så jag måste hem och göra mig i ordning snart. Plus packa väskan. I morgon ska Rasse vara ledig så då ska vi ligga på stranden hela dagen. Sen ska han jobba då vet jag inte vad det blir.

Har inte hänt så mycket annat denna veckan. Man har fått reda på lite skit och så men inget allvarligt. Har varit lite sura miner både här och där. Mest här, sen är det väl inget annat direkt. Ne nu ska jag hem till mormor och äta fisk packa och duscha mina fötter!!

Puss och kram






Gunvald är bara i vägen när jag ska blogga, men jag är för snäll för att putta bort him!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0