Kan inte sluta skratta!

Isa var ju bara för söt. Blev lite rädd för henne när han tjöt som en gris! men nu är hon ren, eller lite i allafall och jag försökte ta det lungt med henne, ville liksom att hon skulle bli av med all lös päls. Så jag bortade henne efter men då blev hon mer sur. Så jag tog tag i kissen, lättare sagt en gjort började med att jag fick leta efter henne i typ 20 minuter innan jag hittade henne. Sen var hon skit jobbig att få tag på så jag tänkte ge henne en prommenad istället. Vi gick bort till skolan där hon la en spya sen gick vi hem. När jag kommer hem sitter Isa fortfarande och tvättar sig. Lär ju ligga tusen borbollar här inne i morgon. Men roligt var det, kanske får ta och tvätta Kissen i morgon för Gunvald är ju ingen idé.

Skriver med Jenny nu i fråga om hon har någon film, eller snacks? ska se vad hon säger. Kan ju sova hela morgon i morgon. fast jag är rätt trött eftersom jag var uppe rätt tidigt.

Jahopp Jenny trodde det skulle finnas en film på usbn, och chips. Men det ville jag ju inte ha,.

:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0