Jej,

Fyller ut med
några saker om mig själv..

- Jag har bott i Orrefors nästan hela mitt liv
- Jag älskar min pojkvän Rasmus mer än jag älskat någon annan
- Jag vill förlova mig, men inte gifta mig
- Jag vill ha minst 3 barn
- Jag älskar att städa, speciellt kök!
- Jag älskar mitt långa hår och vill verkligen inte klippa mig!!
- Jag var super blond när jag var liten
- Jag tycker katten är världens bästa djur!
- Jag har endast några få riktigt nära vänner
- Jag tycker själv att jag är snygg
- Jag har inga riktiga fobier förutom fåglar
- Jag är rädd för döden
- Jag tror på gud
- Jag tycker Rihanna är sjukt snygg
- Jag har aldrig varit riktigt tjejig
- Jag älskar glass
- Jag älskar att sova, och kan sova ett helt dygn om det bara är så
- Jag ångrar att jag inte dansade ballet när jag var liten
- Jag tycker själv att jag är ganska rolig
- Jag älskar smink!
Bara så ni vet,

Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0