I´m back

Då var jag p´å plats hemma hos Mattias och Jenny. Stannar här i typ två nätter nu och passar dem små liven och sedan åker jag nog hem till Rasse på Öland. Är ledig i helgen och jag saknar honom så det får nog bli det. Nästa vecka blir det jobb igen och sedan en vecka ledigt. ska snart ge kissarna lite mat och så annars blir det nog inte så mycket mer idag. Det gick alldeles utmärkt på jobbet idag och fast att jag var lite nervös för att beställa så gick det bra. Skickáde nyss mejl om den lägenheten som vi var och tittade på så vi får väl se vad hon säger om det och sedan kanske det blir något om ingen annan ska komma och lägga bud på miljoner för det har vi inte. Några tusen lappar har vi ju men inte så vi vill lägga hur mycket som heslt på den.

Men jag skriver mer sen ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0