Hemma från jobbet

Kom nyss innanför dörren och fann även nya HM, Jotex och Ellos. Har ingen lust alls att ens öppna det. vill inte se höstens kläder för det intresserar mig inte ett dugg. Kanske någon gång i mitten av september som jag börjar leta där i. Men nu, NE! hönni det blir inget med det. Är fortfarande väldigt trött och kommer troligen somna framför tvn när jag startar en film senare. Annars ikväll blir det dusch, och vila ut eftersom jag ska jobba i morgon igen. Lunchen i och för sig. Längtar till fredag kväll då jag tar ledigt ett par dagar igen och får åka tillbaka till underbara Öland!

Ne nu ska jag vila ut,


Den kan vara väl inplastad ett tag till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0