Göteborg

Eftersom jag jobbade i fredags så åkte vi efter att jag hade jobbat. Vi var framme runt 20-tiden och då åt vi lite smörgåstårta och mackor. Sen var det dags att bestämma vart och hur vi skulle sova. Jenny, Mattias och jag sov där uppe. Sen när jag skulle lägga mig tänkte jag att jag skulle ta lite kort men upptäcker att jag har glömt kameran. Åhh, så typiskt. På lördagen gick vi på Liseberg och Mattias åkte inte så mycket och köerna var så långa men lite hann vi med att åka. Jag höll på att dö i uppsvinget när Jenny satt där och skerk: Aldrig mer! hahaha.

Sen Vann den ungen två *-vinster också på första och andra spelet. Palla med Henne! haha. sen åkte vi hem och då hittade jag min kamera. Så jag gick en hel da på Liseber utan kamera! hur som helst så gick vi på stan på söndagen innan vi åkte hem. Men jag köpte bara två tröjor och en klänning tråkig`? ja jag vet, men det fanns inget jag ville ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0