torsdag 28 Januari

Nu ska det börjas uppdateras här också.
När jag kom till praktiken i morse så fick jag mig en överraskning. För då var Vedrana och jag uppsatta i fönstret med en av bilderna som vi tog i fredags. Bilden var jätte bra och jag fick även veta att bilderna på hemsidan hade kommit upp. www.magazinelou.com är hemsidan där bilderna ligger.

Efter praktiken så bar det av till Sandbergs för att hämta semlor. Det visade sig dock när jag kom hem att Ola haft samma tanke så nu finns det 16 semlor i kylen som ska ätas upp. Semlor är alltid god så varför klaga. Stina och jag var även på jobbet idag. Tråkigt att Stina ska sluta, men det innebär förhoppningsvis mer tider till mig framöver. Men ett annat jobb skulle inte skada.

På lördag fyller Rasmus 21, och jag har världens överrasking på G! Han kommer bli så förvånad.
Nästa helg åker vi nog till Öland för att fira honom. Nu ska jag sätta mig för att knopa lite med bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0