23 februari

Hejsan hejsan.
Idag blev jag väckt av en kille från UF som ville berätta att vi är finalister i miljöpriset! Hahaha jag ringde Stina direkt och vi höll ju på att skratta ihjäl oss! Sen ringde jag Stig och berättade för honom. Hahaha! det är ganska sjukt allt ihop. Men jag hoppas självklart att vi kammar hem priset!

Rasse jobbar idag så jag är själv hemma. Ganska skönt. Då kan man pyssla lite tvätta och sitta lite vid datorn.
Ska fixa lite med Stinas blogg så hon har det färdigt. Senare idag ska vi ner och simma, det ska bli skönt att sträcka ut sig lite. Torsdag blir det nog Oknö för våran del. Ska skotta snö!

Annars är det inte så mycket mer på schemat idag, vi höres!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Har Rasse fått jobb? :) vart?

2010-02-23 @ 15:08:37
URL: http://bempa.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ne han hjälper sin pappa :)

2010-02-24 @ 12:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0