19 februari

Snart dags för mars och det är hur mycket snö som helst! Jag vill inte längre! Nu vill jag att våren iallafall ska börja titta fram. Jobbet går hur bra som helst nu, eller jag får jobba mycket mer, men det gör att jag inte har så mycket tid till annat. Har varit ganska dålig på att träna nu i 2 veckor. Men nästa vecka är det lov och då ska jag väl hinna lite mer i allafall. Rasse och jag väntar på att vi ska få svar om en lägenhet. Är den kvar om 2 veckor så är det så gott som vår. Ska bara försöka pruta ner den lite. Jag hoppas, hoppas att vi får den så vi äntligen kan skaffa något eget! Det skulle vara så skönt.

Hitta ett härlig klipp!
Vilken glädjespridare!

http://www.youtube.com/watch?v=4-94JhLEiN0&feature=player_embedded#

Kommentarer
Postat av: Jenny

Spännande! Då håller vi tummarna! Vad är det för lägenhet? :)

2010-02-19 @ 23:26:21
URL: http://bempa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0