Tjena!

Ska idag målas lite grann. Ska ta tag i sovrummet och måla det grönt. Det tror jag blir skit snyggt. Igår var vi där och städade så nu vill jag flytta in med en gång! Vi var även och beställde tapeter till köket igår och vi är nästan klara med vad vi ska ha för tapeter i vardagsrummet. Äter frukost nu och väntar på att pappa ska komma, för vi ska måla. Det är väl det som står på schemat idag. Skulle jobbat idag, men sen  tog jag ledigt för Jenny skulle till läkaren och ville inte gå dit själv, men sen var det i morgon och detta var ända dagen pappa kunde hjälpa mig så det passade mig utmärkt att vara ledig i alla fall!

Nehe, nu ska jag göra mig i ordning :)

Hörs kanske sen, eller om 5 dagar igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0