@ mammas och pappas place

Har hållt på ett par timmar nu med att packa ihop lite saker hemma hos mamma och pappa, vilket resulterade i 2 kartonger. Inte mycket för att vara flera timmar. Finns mycket mer att stoppa i men har inte hunnit för Madde B var med och skulle hjälpa till men det gick inget vidare. Mycket skratt blev det däremot. Tog en paus nu när hon gick, för att sedan fortsätta lite grann. Funderar lite över min kosamling, vad händer med den. Får nog välja ut min favorit ko att ta med. Annars hittade jag massa andra roliga saker som man vill ha med sig. Hitta bland annat bandet! haha, måste lyssna på det ikväll. Trodde det var borta sen hittar jag det! Hade gett 1 000:- för det bandet om jag inte hittat det. Mattias och jag pratade om det häromdagen och det ska lyssnas igenom. i morgon kommer Sambo till stan så får jag träffa honom lite innan han åker tillbaka på söndag. Tyvärr får vi inte lägenheten förens på måndag annars hade vi kunnat pyssla lite. Det ska nog gå bra ändå. Hinner kanske med Ikea en runda.

Nehe nu ska jag äta smörgås med mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0