Torsdag 17 september

Idag är det torsdag, vilket innebär praktik på Magazine lou fram till klockan 16.00. Idag tror jag betämmt att det är Maggan som är där, hon är trevlig så det känns ju bra. Sitter och äter frukost just nu, vaknade av att Rasses syster ringde vid 09.00 men då skulle jag ju ändå gå upp så det spelar ju ingen roll. Jag städade ju rummet igår, men jag hann inte med att dammsuga så det får jag nog göra idag, eller att jag kanske kan be Rasmus hjälpa till lite! men då blir det väl inte riktigt gjort. Bäst att göra det själv, annars är han faktiskt bättre på just dammsugning, men han har väl annat för sig.

Nu ska jag borsta tänderna, sminka mig och sedan kila iväg för att vara ett par timmar på maggan! :D
Ha en super bra dag!

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0