Tisdag 29 september

Var hemma hos mamma igår och sov där, så idag fick man åka buss. Det var ju tider sen man gjorde det. Sen i skolan idag så åkte vi till Blomstermål för att få information om UF. Det var väl inte så där jättekul kanske men det funkade väl. Hemma vid 17.00. När jag kom hem hade Rasse klippt sig! Jättefin var han, såg mycket mer mogen ut haha! Så när han barnslade sig så sa jag att det inte riktigt passade till han frisyr 8>. jag har också suttit och försökt lista ut om jag ska beställa eller lägga ett bud på den där dräkten som jag har sett. Priset är nu uppe på 410:- hittade även en annan som jag skulle kunna tänka mig men den kostade 510:- och kanske att jag lyckas få catdräkten som jag vill ha! Jag skickade idag några frågor till säljaren angående dräkten tänkte fråga om den passar :)

Pluggade lite idag för första gången. Ja det var svårt, får se om jag orkar mer imorgon. På rasten som vi har i typ 5 timmar. Annars har jag inte gjort någonting alls. Tänkte fråga om någon vill följa med mig till simhallen imorgon för det är jag jättesugen på!! Kanske att Rasse vill simma med mig imorgon :) Ska fråga honom sen :P

Ne nu ska jag göra mig i ordning för sängen. Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0