Söndag 20 september

Vaknade för en timme sen, har bara suttit och nördat här den timmen, och kollat lite på när Rasse spelar PS3. Idag har jag inga direkta planer alls. Men det är inte helt omöjligt att Rasse vill äta pizza med mig. Sen kanske Emme skulle höra av sig när hon hade ridigt. Annars blir det väl det samma för mig som Rasse, att spela till PS3. har inte gjort det på ett tag nu så abstinensen kommer. Det är verligen super kul och man blir helt inne i spelet.

Igår gick vi och la oss rätt sent. Jag kollade på den nya Wallander, och efter det tror jag Rasse spelade lite spel. Antagligen därför vi sov så länge. Nu blev jag sugen på Bio, men Rasse vill nog bara vara hemma. Men nu ska jag klä på mig i allafall och äta frulle.

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0