Snart sängen...


Kvällen bjöd på en tripp hem till mammi. Jag var tvungen att hämta hem min älsklingströja! jag har saknat, tvättar den imorgon och har de hela veckan? var underbart att få krama om mamma också!! Synd att jag inte ens fick se min darling, Elvis. Undra vart han höll hus, lockade på honom men såg honom inte. Efter det var det tänkt grillning med Emme, och Elin men jag tyckte det var förbaskat kallt så jag hoppade över det. Fick med mig två burkar mammas honung hem, en till Stina och en till mig själv som hon dessutom så ambisköst hade prytt så fint med ett bi. Min mamma är verkligen påhittig!

Nu ska jag nörda lite vid datorn sen blir det soooova!

hej hej

Du är min ögonsten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0