Planerar fest...

Det jag gillar mest av allt utom mamma, pappa, nära och kära, godis, glass, kläder, smink och sånt så är det nog att planera! Stina och jag har planerat lite idag, men jag ska ta det med mamma sen för hon ska ju alltid vara med. Fast jag ska bestämma hur det ska se ut. Det ska vara läskig outfit och jag ska ha en catwoman kostym!! jag har hittat en som är perfekt. Sen ska det vara maskerad! Det är roligast och sen ska vi ha pumpa och läskig musik. Och allt kommer vara perfekt och jag är så energisk så det är inte klokt detta kommer bli årets kalas.
Tyvärr så får bara bjuda komma! annars kommer det massa som jag inte vill, och eftersom jag fyller år så bestämmer jag! :D

Det är väldigt mycket att tänka på! men jag kommer nog tänka på allt, för det gör alltid min mamma!
Nu ska jag leta vidare efter utsmyckningar som man kan ha!! :D
jag älskar detta!

Hej då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0