chill, spel!

Äntligen hemma från praktiken, det var ganska drygt idag för det var bara massa nya varor som man skulle märka. Sen kom det en ny som ska vara där på praktik tror jag. Hon kom från arbetsförmedlingen och verkade helt okej. När jag kom hem hittade jag Rasmus sovandes i sängen! HAN LÅG OCH SOV VID 16.00!!! Hörregud sa jag till honom dags att gå upp snart eller. Nu sitter han och Hampus och spelar PS3 så jag ska nog spela lite the sims3.

Madde blev moster till en liten kille idag! En kille till då, verkligen kul! Så vi säger Grattis till Emelie och Jonas som fick en son. Jag vill hålla! haha, och jag et ju hur Madde kommer vara när hon ser ungen! GE MIG! haha. Stina kom in på praktiken idag och berättade att hon hittat en plats i djuraffären :D kul, kommer passa henne utmärkt.

Nu blir det chilla dillen!

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0