Måndag (igen) 19 oktober

Då var det måndag igen. och visst veckorna går fort men jag skulle vilja ha lite längre helg. Men ju snabbare veckan går ju närmare lovet kommer vi! Troligen åker jag med min familj till Danmark, men Madde ska inte med längre så nu är det bara Mattias och Jenny och mamma och pappa och jag då. Familjen som är med!

Var innan och handlade lite "läder" som jag ska göra ett skärp av, eller ah mormor får väl hjälpa mig lite men jag ska göra ett skärp iallafall. Till min dräkt. Har till och med kommit på vad jag ska ha för halsband. En söt kisse, ska jag ha! Idag hade vi prov och jag vet att jag hade fel på en grej men resten gick nog bra.

imorgon efter skolan blir det jobb, ska nämligen med på modevisningen på hemhörnan! Så det ska bli spännande. Börjar vid 19.00 men jag åker med Karin härifrån vid 17.00 tiden ungefär. Nu ska jag nog ta och kolla om man kan ladda hem lite film, sen blir det SOVA en stund!

Hejsvejs..

Bilder från Maddes fest i fredags!


Madde och jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0