Måndag 5 oktober

Måndag igen.. Fast det har varit en lyckad dag och jag har känt mig mycket duktig. Skolan gick bra, vi fick fylla i papper om trvisel som gjorde mig förbannad men annars har det varit okej. Efter skolan så kollade jag på en film, sen drog jag igång med städningen. Så nu är det nystädat på rummet, och det blev till och med att jag rensade garderoben så nu när jag kommer hem till mamma så har jag halva min garderob med mig härifrån.

Just nu sitter vi och spelar lite ps3. Mycket spännande och Rasse börjar nog bli lite irriterad. Idag har jag tagit mina mått för att se om jag kan ha den dräkten som jag tänker beställa från tradera. Hoppas bara att den blir min så att det inte kommer någon annan som ska lägga sitt bud över mig. För att unvika detta tänker jag inte säga vilken dräkt jag ska ha :D

Funderar på att åka hem till mamma imorgon men Rasse hade väl inte lust han sa till helgen kanske. Jag har ju så mycket grejer så mamma eller pappa kanske får hämta mig eller blir det till helgen. Vi får se, men jag vill hem snart :) till mamma och pappa och kissen. Nu ska jag hjälpa Rasse med spelet så hörs i morgon!

Hej då! :=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0