Onsdag 18 november

Dagen började med en uppsatts klockan 08.35. Jag var klar ca.10.00 så då cyklade jag hem. Jag var hemma runt halv för Emme och jag pratade lite innan jag åkte hem. När jag kom hem var Rasse redan uppe eftersom sotarn var och ringde på klockan 07.15! Då var det dags för Rasse att kliva upp, så han ligger just nu och sover. Sedan vilade jag en stund innan vi gick ut med hunden och räffsade löv. Sedan blev det middag, och efter det en middagslur! Sen var det bara att kila ner till cityköket. Eller Sibylla som jag som skulle kalla det. Så nu har jag varit duktig och jobbat en dag till, sen blir det imorgon och på lördag och söndag. Och på måndag jobbar jag troligen min första kväll själv. Lite nervös! Men jag har bestämt mig för att jag ska fixa detta.

I måndags red Emme och jag ut, det var mycket bättre än att rida inne för då blev det mer spide i pollen. Igår var jag nere på sibylla för att hjälpa Stina lite och då fick jag se hennes stängning lite så jag inte var helt borta idag. imorgon blir en lång dag, först praktik till fyra sen jobba halv 5 typ. Förhoppningsvis blir det inga fler sånna dagar, men nu i början måste jag ju kunna allt innan måndag. igår var jag och kollade på en lägenhet. Men Rasse ville att vi skulle vänta till efter jul för att se så jobbet håller i sig, så vi säger väl det. inte så långt til jul ändå ;)

Ne nu måste jag sova, fast jag har sovmorgon imorgon och det är super!

God natt hörrni!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul med lägenhet! Vart låg den? :)

2009-11-19 @ 12:20:27
URL: http://bempa.blogg.se/
Postat av: Jessica

Den låg typ vid dom gröna som ligger vid er fast på andra sidan! :D

2009-11-21 @ 19:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0