Lördag 21 november

Det börjar närma sig december nu. Idag har jag jobbat morgonen igen, det var bra att få repetera den lite för det var ju en vecka sen sist. Det känns som jag har jobbat mycket men jag har bara jobbat 4 dagar. Sen kom Stina efter och skulle jobba så då fick jag träffa henne en stund också.

Nu har jag städat hela rummet och till och med torkat golvet, ska tvätta sen men får se om det blir imon kanske för det är någon annan som tvättar nu. Tog en titt i Rasses kalsonglåda och upps där fanns det bara 3 stycken, vi har inte tvättat på länge. Sen ringde mamma och så pratade jag först med pappi och sen men mammi. Hon undrade vad jag önskade mig i julklapp men jag vet inte riktigt. Fast jag vet att jag vill ha saker som kan vara bra att ha när man flyttar! För om jobbet håller sig så börjar vi nog leta efter jul. Och då har jag ju jobbat ett tag så då vet jag ju.


Annars inget nytt. Nu ska jag ringa Emme och be om en promenad! och vad ni än gör skaffa inte ett pet på facebook för det blir man beroende av!

Klicka för att se min Pelle!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0