Hemma från jobbet

Kom hem från jobbet för en stund sen. Det går bra men det blir lite stressigt när det kommer mycket folk. Imorgon ska jag jobba min första kväll själv. Så jag ska plugga lite på menyerna innan jag går och lägger mig så får jag se till att inte glömma pappret om hur jag ska stänga! Det är väldigt mycket att komma ihåg. Men sen är jag ledig fram till lördag för då jobbar jag kvällen. Snälla gud gör så att det är ganska lungt imorgon så jag hinner komma in i det.

För övrigt har jag tvättat lite idag så jag har lite rena kläder. Och nu sitter jag fastklistrad vid pet. Ska duscha snart sen krypa ner i sängen. Imorgon har jag sovmorgon och det är skönt det, sen slutar jag 14.00 så jag hinner hem och vila lite innan jobbet.

Nu ska jag duscha sen sova som sagt, hejsvejs! god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0