Vill vara så mörkhårig jag kan bli!

Eftersom att jag är hemma hos mammsi och pappsi en vända så sitter jag och kollar igenom mina bilder. Bland annat för att se hur jag ser ut utan de här fula röda ögonen! Men nog om det jag hittade bilder på mitt mörka hår, och jag vill vara mörk igen! Nu ser jag ju ut som en ja jag vet inte, med utväxt och blandade ljusa och lite mörka färger men jag vill ju vara jätte mörk! Frågan är om det är värt att färga det nu mitt i sommaren : / Om det är! haha.

Det syns kanske inte så bra, men mörkt är det



Hittade även bilder på min och Rasses kärlekssemseter från förra året när vi var i Göteborg och liseberg. Det var super underbart, och vi hade jätte mysigt. Det roligaste var kanske är vi bland annat körde fel när vi skulle in på liseberg. Och när vi smet från restaurangen och jag tyckte det var jättepinsamt haha* eller när Rasse tvingade upp mig i höjdskräcken! Fast det va ju inte alls kul. Det var i alla fall underbart och jag hoppas att det kommer bli semester denna sommaren med efter att vi har jobbat!

Hotellet


Haha! Spegelhuset



Pizzan som vi hade så mycket divideringar om!



Kolla stan i ösregnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0