Jobb

Då var man på plats och första dagen på jobbet är avklarad. Nu kan ni inte klaga på att toaletterna på Böda camping inte är städade för jag har städat hela dagen. Allt gick bra, det var lite segt men tiden flöt på och jag tror nog att jag ska klara av det. Att städa toaletterna är faktiskt inte så farligt. Om jag blir en campare så ska jag alltid städa efter mig själv dock. Alla på min arbetsplats är trevliga så det är ju bra i alla fall.

Under tiden som jag jobbade låg Rasse på stranden och solade och trots att hans mamma ringde och sa till honom att inte bränna sig så kom han hem och var illepille röd på ryggen och benen. Typiskt Rasse att bränna sig första dagen. Så för min del blir det att smörja honom med kylande kräm hela natten. Nu ska jag kila ner, hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0