Då förstår ni kanske..




Försår ni nu varför jag hatar att packa! Hur ska alla mina grejer få plats i den lilla väska? Jenny var nyss förbi med den svarta väska som var något mindre än vad jag trodde. Men jag hade turen att få ne allt i alla fall, tack Rasse för att alla dina kläder var smutsiga så att jag kunde lägga dom i en separat kasse! Klockan är halv två och det är 3 timmar tills Rasse kommer hem. Då ska jag nog vara klar med packningen, om jag inte råckar fastna här vid the sims lite kanske. Det jobbiga när man packar är att man inte hittar något så glömmer man vad man har packat och så får man slita upp allting. Eller så tar man med sig saker som man inte kommer använda. Fast jag har faktiskt sollat bort lite saker som jag är tveksam på. Nu ska jag kanske fortsätta då, så jag blir klar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0